מצעד יום העבודה ושדה התעופה של שרלוט

הבוקר לקחתי הליכה נחמדה של ארבעה מייל כדי להתחיל את היום. רציתי לרוץ, אבל ידעתי שעלי לתת לרגלי ג’רזי אולימפיק ליון מנוחה מאז שעשיתי 13 ו -12 ביומיים הקודמים.

התפתיתי לפגוע בסופגניות של דונקין לסופגניית פרדס אפל (ראיתי את השלט כשהלכנו אתמול), אבל רצתי יצאתי מהזמן. אם מישהו ניסה את אלה בבקשה ג’רזי סאו פאולו תגיד לי שהם גסים ולא פספסתי שום דבר. תודה.
הסרטונים האחרונים שלי

00:00
08:21
00:51

לא היה לי זמן כי פנינו למצעד יום העבודה המקומי! זה היה מצעד קטן וכיף, אבל עמד בחוץ בשמש היה חם. בפעם הבאה שאנחנו צריכים מטריה.

אחרי המצעד חזרנו הביתה כדי ליהנות מהרגעים האחרונים של ההמבורגרים בבריכה. בן שיחק עם האחיינים שלנו שגדלים כמו עשבים שוטים בין הביקורים שלנו!

ארוחת הצהריים הייתה עוד מחית שאריות – בסיס ירקות עם סלט מקרוני והמבורגר מפורר.

אמו של בן הכינה את עוגיות השוקולד צ’יפס האהובות עליו כדי שיוכל לקחת הביתה אצווה. לא יכולתי לעמוד בפני הריחות הטעימים שמגיעים מהמטבח ותפסתי אחד טרי מהתנור.

למרבה הצער, זמננו בפלורידה הגיע לסיומו והיינו צריכים לפנות לשדה התעופה. נינפתי על אוכמניות במהלך הכונן.

עברנו אבטחה ועלינו במטוס תוך זמן קצר. ובכן, זה לקח זמן, אבל לא הרבה.

מסיבה מסתורית כלשהי טיסתנו הקיפה את שדה התעופה במשך 30 ג’רזי נבחרת אוסטרליה בכדורגל דקות לפני שנחתו באדמת פיטור = שרלוט.

למרבה המזל, היה לנו מפגש של 3 שעות כך שלא היינו ממהרים ושרלוט היא שדה התעופה הטוב ביותר אז אפילו לא בזתי את הפיטור הזה כמו שאני עושה בדרך כלל.

מדוע שרלוט היא שדה התעופה הטוב ביותר:

1. WiFi בחינם.

2. מיץ ג’מבה

3. מסעדה דרומית עם לחם תירס ובמיה מטוגנת, שאין לי מושג איך להכין את עצמי. (גנבתי כמה עקיצות של לחם התירס ובמיה מהצלחת של בן …)

4. גדול כדי שתוכלו להסתובב

5. WiFi בחינם

אה, כבר אמרתי את זה?

6. כיסאות נדנדה עם חנויות בקרבתם

7. מזרקות מים המיועדות למילוי בקבוקי מים כדי שלא תצטרך להטות את הבקבוק שלך ולמעשה לשפוך חצי מהמים כשאתה מנסה למלא אותו. <- זה עשה לי את היום! 8. נגן פסנתר הבחור הזה עצוב במיוחד על עזיבת פלורידה ואת Fam שלו, אבל אמרתי לו שאין ביקוש למהנדסי מכונות בפלורידה והוא היה צריך להיות מתאבק תנין אם הוא רוצה לעבור לשם ... צפה בבן את הדברים שלי בזמן שהלכתי לטרמינל הבא לכיבוד. קיבלתי תה צ'אי חם של סטארבקס ותפסתי מדגם של עוגיית השוקולד צ'יפס שלהם. אה. זה אפילו לא ברשימת 50 המובילים בחיפוש אחר עוגיית השוקולד צ'יפס הטובה בעולם. עובדה מהנה, די: ביליתי את כל היום בשדה התעופה של שרלוט באוקטובר 09 כשטיסה שלי התעכבה. וכמה תשובות לשאלות שלך משבת שקט ... היינו בבוקה גרנדה, מישהו (שיודע יותר על פלורידה ממני) קרא גם לו אי גספרילה. החותנים שלי גרים בעיירה קטנה בערך 1.5 שעות דרומית לטמפה לא רחוק מדי מבוקה. לבוא לבדוק אותם באמת מרגיש כמו חופשה. החוף היה די ריק בחלקו בגלל שהלכנו מאוחר, גם בגלל שזו העונה הנמוכה לאזור. תושבים עונתיים וציפורי שלג יטוסו בחורף בקרוב אני עומד לנשק דג בתמונה הזו, אבל נסוגתי. עם זאת, נשקתי דג בפסטיבל FoodBuzz שנתיים אחורה ... כן, בן מנהל קדחת תינוקות של 104. הלוואי שחברות הסמים יגיעו למחלה זו בהקדם האפשרי! עשיתי את השיער שלי בלחמנייה גבוהה למנגל. עדיין לא עשיתי את העניין של לחמניות הגרב, אבל יש לי הרבה שיער אז אני פשוט עוטף זה רופף וזה עובד בסדר. אנחנו בטיסתנו ללוס אנג'לס כשאני מקליד את זה וצריך להגיע אחרי השעה 22:30. אמא שלי אוספת אותנו ואנחנו צריכים לנסוע הביתה כדי להשיג את הרכב שלנו ואז לנסוע לביתנו לישון ולהגיע לעבודה מחר. זה יהיה לילה ארוך ... ואני חושב שאני צריך עוגיה אחרת. שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹקדוֹאַר לַחֲלוֹק המשך עם אלה: פועל באי מרקו פלורידה 2021 פועל באי מרקו פלורידה 2021 היכן לרוץ באי מרקו פלורידה. ריצה טיפים לטיולי טיול וחוף קיץ. בלוג של פלורידה ריצה ו LACE UP River LACE UP River Lexus Lace Up Riverside Half Marathon 5K קוד הנחה של מירוץ. Run Recap ו- Race Review עבור ריצת Funeer Puneer. ולהנחות תמונות בלאס וגאס אוכל ומלון פריז מסוף השבוע של חצי מרתון תמונות בלאס וגאס אוכל ומלון פריז מסוף השבוע של חצי מרתון RNR לאס וגאס חצי מרתון טיפים לנסיעות. מה לאכול תמונות במלון קזינו בפריס ואת האוכל והקוקטיילים הטובים ביותר. מהיר tr 10 התמונות הטובות ביותר ממרתון בוסטון סוף השבוע יום 1 10 התמונות הטובות ביותר ממרתון בוסטון סוף השבוע יום 1 סיכום סוף השבוע של מרתון בוסטון. כיף מתערוכת מרתון בוסטון, אוכל, קו סיום, ריצה ומלון. BAA 5K Race ונפגשים טיפים לטיולים וסיפורים מחופשת סן פרנסיסקו טיפים לטיולים וסיפורים מחופשת סן פרנסיסקו טיפים לטיולים מסן פרנסיסקו. וידויים לטיולים מחופשת הקיץ שלי ובמקומות האהובים על סן פרנסיסקו קליפורניה אריזה לסוף השבוע של דיסני יין וסעדה חצי מרתון בסוף השבוע אריזה לסוף השבוע של דיסני יין וסעדה חצי מרתון בסוף השבוע אריזה לסוף השבוע של יין דיסני וסעדת סועדים של חצי מרתון. מה אני אורז לרוץ את המירוץ של 13.1 קילומטר ⚡ מאת Shareaholic ו